Družba Lexmark International je predstavila novo rešitev, namenjeno zdravstvenim ustanovam. Rešitev Lexmark Patient Communication jim uvede napredne tiskalniške rešitve v delovne procese in zdravstvenemu osebju zagotavlja pregledne ter jasno berljive obrazce in dokumente, s katerimi prihranijo precej časa in bolje poskrbijo za paciente.
»V praksi večkrat vidimo, da se v zdravstvenih ustanovah dokumenti kopirajo in to vedno znova, celo do mere, ko postanejo težko berljivi,« ugotavlja direktor oddelka Lexmark Healthcare Marty DeGraff in dodaja: »Zdi se, da gre za majhno težavo, a dejstvo je, da so ti dokumenti prva linija obrambe, ko gre za skrb za paciente.«
Če pacient ne zmore jasno prebrati obrazca, lahko vanj vnese nepopolne ali netočne podatke, ki v nadaljevanju vplivajo na njegovo zdravljenje. Zastareli obrazci, ki jih različni oddelki zdravstvenih ustanov uporabljajo za zbiranje podatkov, lahko vodijo tudi do izzivov na področju usklajevanja podatkov med različnimi zdravstvenimi sistemi in podatki pacienta. Dodatne težave se lahko pojavijo tudi po tem, ko je pacient že zapustil oskrbo v zdravstveni ustanovi, saj težko berljivi napotki ali recepti vodijo do negativnih izkušenj in ponovnega obiska zdravnika.
»Rešitev Lexmark Patient Communication smo razvili z namenom, da zdravstvene ustanove dobijo enostavno berljive in razumljive obrazce in druge komunikacijske vmesnike, s katerimi bodo izboljšali tako uporabniško izkušnjo kot zadovoljstvo pacientov, lečečemu osebju pa omogočili, da dejansko uresniči najvišji nivo skrbi za paciente,« je dodal DeGraff.
Rešitev Lexmark Patient Communication izboljša vse vrste dokumentov in hkrati poskrbi, da so ustrezni dokumenti na voljo lečečemu osebju in zdravnikom. Obrazci se na zahtevo lahko natisnejo s katerekoli lokacije, kar zmanjša čas iskanja dokumentov pa tudi potrebo po večji zalogi posameznih obrazcev. Kakovost izpisa je na zelo visoki ravni.
Rešitev ima v mislih tudi rabo obrazcev in dokumentov s strani pacientov, zato lahko zdravstveno osebje priredi obrazce in z uporabo različnih barv doseže večjo pozornost na ključna področja, ki jim morata pacient ali zdravnik nameniti (naj)več pozornosti. Posledično se izboljšata tudi hitrost in natančnost izpolnjevanja obrazcev.
Lexmarkove večkrat nagrajene večopravilne naprave znajo tiskati tudi na nalepke, zapestnice, kartice in najrazličnejše vrste papirja. Zanesljivo odtisnejo tudi grafične elemente, črtno kodo, posebna tehnologija pa skrbi tudi za pristnost natisnjenih barv.
Lexmarkovi strokovnjaki se zavedajo, da so si zdravstvene ustanove zelo različne in delo v njih poteka na različen način. Nova rešitev je zato povsem prilagodljiva, zasnujejo jo glede na dejanske potrebe posamezne ustanove, implementirajo pa bodisi neposredno bodisi s pomočjo poslovnih partnerjev.
»Lexmark ima v zdravstvu več kot 20 let izkušenj, prisotni smo v več kot 1.400 bolnišnicah v ZDA, naše rešitve so sestavni del ključnih zdravstvenih sistemov. Rešitev Patient Communication smo zasnovali z mislijo na potrebe pacientov in hitrejšega ter natančnejšega podajanja podatkov preko zdravstvenih dokumentov. Rešitev deluje v obe smeri – tudi pacienti obrazce in dokumente lažje berejo, razumejo in izpolnijo,« je povedal tehnični direktor v Lexmarku Allen Waugerman.
Nedavni komentarji