Družba Lexmark International je dosegla novo priznanje za svoje rešitve in storitve s področja upravljanih storitev tiskanja. Analitsko podjetje Quocirca ga je v svoji letni raziskavi področja zunanjega izvajanja storitev tiskanja (Managed Print Services – MPS) že šesto leto zapored označilo za vodilnega ponudnika tovrstnih storitev.

Letno poročilo, ki ga je neodvisno evropsko analitsko podjetje Quocirca pripravilo o trgu ponudnikov zunanjega izvajanja storitev tiskanja (Quocirca Managed Print Services Landscape 2017), zagotavlja pregled med ponudniki in razvojnimi trendi na evropskem trgu storitev zunanjega izvajanja tiskanja.

Podjetje Quocirca je družbo Lexmark označilo za globalnega ponudnika upravljanih storitev tiskanja in poslovne programske opreme za upravljanje vsebin. Analitiki so Lexmarku prisodili visoke ocene upravljanja storitev tiskanja v velikih podjetjih, ki delujejo na številnih lokacijah. Podjetje so analitiki pohvalili tudi za učinkovito upravljanje visoko porazdeljenih tiskalniških okolij strank kot tudi v primerih centraliziranega upravljanja okolja.

“V Lexmarku smo veseli že šestega zaporednega priznanja s strani podjetja Quocirca, ki Lexmark uvršča med vodilne ponudnike upravljanih storitev tiskanja,” je povedal predsednik uprave družbe Lexmark Brock Saladin in dodal: “Quocirca je prepoznala naše sposobnosti učinkovitega upravljanja tiskanja v velikih podjetjih, ki poslujejo po vsem svetu. Vrhunska tehnologija in znanje, ki ga premoremo, dajeta odlične rezultate. Stranke po celem svetu prav tako ugotavljajo, da jim prav Lexmark s celovitim naborom storitev, tiskalnikov, programske opreme in spremljajočih rešitev lahko zagotovi učinkovito upravljanje njihovega digitalnega in papirnega okolja, zato nam v upravljanje tiskalniška in dokumentna okolja zaupa vedno več podjetij vseh velikosti.”

Omenjeno poročilo, ki premore tudi podrobne ocene posameznih ponudnikov storitev MPS ter osvetljuje aktualne trende razvoja tega področja, je izpostavilo tudi vlogo Lexmarkove analitike. Ta je prispevala k še bolj proaktivnemu upravljanju tiskalniških okolij, saj prediktivni modeli v navezi z vrsto podatkov iz najrazličnejših senzorjev ob upoštevanju opozoril in sporočil o napakah zelo natančno predvidijo vzdrževalne posege na napravah in poskrbijo, da so ti opravljeni pravočasno in s kar najkrajšimi prekinitvami delovnih procesov. Lexmarkova analitika zna tudi predvidevati trende glede količin tiskanja, klice na oddelek podpore in tako zaposlenim pomaga zagotavljati visok nivo storitev.

Analitike podjetja Quocirca so prepričala tudi naslednja področja, ki so jih posebej izpostavili in utemeljili:

Globalno delovanje: “Lexmark je prisoten po vsem svetu in storitve MPS izvaja globalno, strankam pa nudi konsolidirana globalna poročila in analitiko. Globalni poslovni model je posebej privlačen za velike multinacionalke kot tudi vsa podjetja, ki potrebujejo regijsko pokritost s tiskalniškimi storitvami. Kljub temu sistem omogoča tudi prilagajanje lokalnim posebnostim. Skalabilno zasnovane storitve so primerne za podjetja vseh velikosti, ki tako lahko izkoristijo prednosti prilagojenih upravljanih storitev tiskanja.”

Industrijska znanja: “Lexmark premore specializacijo za posamezne industrije in poslovne procese. Zrele rešitve za avtomatizacijo delovnih tokov še dopolnjujejo industrijske rešitve.”

Analitika: “Lexmark veliko vlaga v področje analitike, s katero optimizira delovanje tiskalniških okolij strank in nudenje storitev MPS. Rezultat so večja razpoložljivost tiskalniških naprav in pohitreni poslovni procesi. Globoka analiza tiskalniških okolij strank družbi Lexmark omogoča odkrivanje ozkih grl in težav ter implementacijo in optimizacijo specifičnih rešitev na področju delovnih tokov in poslovnih procesov.”